E Hënë - E Enjte 08:00 - 16:30 | E Premte: 08:00 - 14:00

Balanca gjinore në median audio dhe audiovizive: Meshkujt zënë përqindjen më të lartë të të punësuarve

Të dhënat e publikuara në Buletinin Periodik të AMA-s, për vitin 2022, tregojnë se gratë e angazhuara në OSHMA zënë pothuaj 1/3 e të punësuarve në këto subjekte. Sipas statistikave përqindja më e lartë e të punësuarve në televizione, radio dhe kabllorë, është meshkuj.

Respektivisht në televizione raporti mes femrave dhe meshkujve është 39% me 61%; në radio 40% e të punësuarve janë femra dhe 60% meshkuj ndërsa në kabllorë diferenca është më e madhe, 30% me 70%.

Të dhënat sigurohen nga operatorët e tregut audio dhe audioviziv dhe pasi përpunohen,  publikohen në Buletinin Periodik të AMA-s i disponueshëm edhe online, në https://ama.gov.al/wp-content/uploads/2020/07/AMA-BULETINI-PERIODIK-9.pdf

Ky Buletin është një bazë e mirë të dhënash që pasqyron më së miri, vit pas viti, panoramën e plotë të dinamikës së tregut mediatik audio dhe audioviziv, por gjithashtu ndihmon me informacione të sakta çdo student, studiues dhe çdo të interesuar mbi tregun audioviziv në Shqipëri.

Perpara Shkelet Kodi i Transmetimit: AMA merr katër masa administrative, “Tërheqje vëmendje”
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Na ndiqni në rrjete sociale:

Copyright 2024 | Autoriteti Mediave Audiovizive | Të drejtat e rezervuara